Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 11:43:32 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00626 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste küla, 5 
Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee // Kellukese kergliiklustee L1 // Kellukese tee // 
Susi tee 1 // Tammiste kergliiklustee L1 (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt EhS § 31 lg 4 p 1 esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27252842>  (menetlus nr: 
470895), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister